Налаштування показника відмов в Analytics через GTM (Google Tags Manager)

Як ми знаємо, показник відмов у Analytics працює не так як в Метриці. Він зараховує відмову в тому випадку, якщо не було переходу з вхідної сторінки на наступну, або не було ніяких подій. Тобто, якщо Ви зайшли на лендінг, побули 2-4 хвилини, потім закрили лендінг, Analytics зарахує відмову. Якщо бути більш точним, то "не відмовою" в GA вважається та сесія, де є хоча б одна якась досконала подія. В Метриці ж досить просто побути більше 15 секунд на сторінці і відмови не буде, що як ми розуміємо, більш правильно.
Можна налаштувати таку ж систему відмов для Analytics, додавши скрипт події на всі сторінки сайту, або модифікувати стандартний скрипт відстеження Analytics. Але зараз не про це.
Це питання можна вирішити більш простим шляхом, без втручання в код сайту, за допомогою Google Tags Manager:

    Заходимо в GTM, створюємо новий ТЕГ з типом Universal Analytics, даємо йому зрозумілу назву
    Тип відстежування – «подія»
    Категорія – «nobouncy», дія – «15sec», інші поля не чіпаємо
    Ставимо галочку «перевизначення налаштувань», підставляємо потрібний ID лічильника Analytics
    Нижче створюємо новий ТРИГЕР, даємо йому ім'я «Таймер відмов»
    Тип тригера – «Таймер»
    Им'я події – «gtm.timer», інтервал – «15000», обмеження – «1»
    Налаштовуємо умови активації тригера – «Page Path» - «відповідає регулярному виразу» - «.*»
    «Тригер активується на наступних сторінках» – «Всі таймери»
    Зберігаємо тригер і тег, перевіряємо роботу події через відладчик або в Analytics в режимі реального часу. Через 15 секунд після відвідування сторінки має спрацювати подія «nobouncy».

Як ви вже зрозуміли, ми створюємо фіктивну пусту подію, яка спрацьовує через 15 секунд і GA розуміє, що це вже не відмова, навіть якщо ви не перейшли на іншу сторінку або не вчинили будь-яких інших реальних подій. Ось так це працює.

Тег:

Illustration

Тригер:

Illustration

Якщо виникли питання, пишіть коментарі. Підписуйтесь на наш канал Telegram та сторінку Facebook.

Маєте запитання?