Як ми знаємо, показник відмов у Analytics працює не так як в Метриці. Він зараховує відмову в тому випадку, якщо не було переходу з вхідної сторінки на наступну, або не було ніяких подій. Тобто, якщо Ви зайшли на лендінг, побули 2-4 хвилини, потім закрили лендінг, Analytics зарахує відмову. Якщо бути більш точним, то "не відмовою" в GA вважається та сесія, де є хоча б одна якась досконала подія. В Метриці ж досить просто побути більше 15 секунд на сторінці і відмови не буде, що як ми розуміємо, більш правильно.
Можна налаштувати таку ж систему відмов для Analytics, додавши скрипт події на всі сторінки сайту, або модифікувати стандартний скрипт відстеження Analytics. Але зараз не про це.
Це питання можна вирішити більш простим шляхом, без втручання в код сайту, за допомогою Google Tags Manager:
Як ви вже зрозуміли, ми створюємо фіктивну пусту подію, яка спрацьовує через 15 секунд і GA розуміє, що це вже не відмова, навіть якщо ви не перейшли на іншу сторінку або не вчинили будь-яких інших реальних подій. Ось так це працює.
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас