20% критеріїв, які дають 80% віддачі від сайту

20% критеріїв, які дають 80% віддачі від сайту

📌Ми часто своїм клієнтам нагадуємо про те, що окупність реклами залежить, як від якості рекламних кампаній, так і не менше — від якості сайту.💸

Ідентичні рекламні кампанії для двох сайтів, але вартість залученого звернення (конверсії) відрізняється більш ніж у 4 рази.👨‍💼

"Закон Парето" діє і в нашому випадку.

20% критеріїв, які дають 80% віддачі від сайту:

1. Використовуйте зручні форми зворотнього зв'язку (1-3 поля)💬2 .Використовуйте "заклики до дії". Це працює для будь-якого типу бізнесу🗣3. Дотримуйтесь правила "стартового екрану". При переході на сайт потенційний клієнт повинен бачити зрозумілу УТП (унікальну торгову пропозицію), контакти для зв'язку (телефон, можливість замовити дзвінок, тощо). Необхідно зачепити увагу та дати можливість в 1-2 кліка звернутись до вас.📲4. Ваш сайт повинен мати швидку загрузку. Цей параметр напряму впливає на рівень конверсії замовлень.💻