3 основні міфи щодо налаштування контекстної реклами в Google

3 основні міфи щодо налаштування контекстної реклами в Google

Доброї неділі! Ми повернулись і хочемо поділитися трохи цікавим контентом 🙂

📌 Міф 1: "Треба створювати якомога більше ключових фраз для успішності рекламної кампанії."

☝️Основний трафік відвідувачів і конверсії дают 10-20% робочих ключових фраз. По-друге, низькочастотні фрази, які були створені штучно, або знайдені в статистиці інших рекламних інструментів - у 95% випадку не працюють та мають неактивний статус. Тобто, 80-90% роботи щодо збору ключів - це втрачений час.

📌 Міф 2: "Треба робити крос-мінусовку в Google."

☝️Такий термін як крос-мінусовка вийшов з рекламної системи "Яндекс Директ". Там вона мала велике значення. Основна частина спеціалістів раніше починали вивчати саме рекламні системи Яндекса з тієї причини, що інструменти на той час були більш прості та примітивні для розуміння. Використовуючи такий підхід в Google Ads, це посприяє погіршенню показів реклами в видачі та заблокує значну частину цільового трафіку. Крос-мінусовка в Google Ads можлива і має сенс тільки на рівні основних широкочастотних ключових фраз, які перехрещуються по смисловим критеріям (наприклад: "Адвокат в Киїєві" та "Податковий Адвокат в Києві") Для тих, кто не розуміється добре в рекламній системі Google Ads, бажано зовсім її не робити.

📌 Міф 3: " CTR - це душе важливий показних для реклами. Високий CTR дає дешеві кліки.

☝️Не вдаючись в технічний аспект, варто розуміти, деякі речі. Рівень CTR впливає в основному на кількість відвідувачів на вашому сайті. Але 90% усіх проблем з рекламою в малому бізнесі - це не кількість кліків та відвідувачів або вартість 1 кліку, а рентабельність реклами в цілому. Варто зазначити, що важливіше відстежувати конверсійні показники. Вартість 1 залученої конверсії та їх кількість для малого бізнесу, або Б2Б сфери. Конверсійні показники мають прямий вплив на рентабельність реклами. Часто в роботі можно бачити картину, в якій при малому CTR, група оголошень дає душе багато рентабельних конверсій і навпаки.