📌Зміна цінової політики в 2021 році та трохи відвертості від CyberLine

📌Зміна цінової політики в 2021 році та трохи відвертості від CyberLine

🔘Для потенційних клієнтів

Всі потенційні партнери, які отримали комерційну пропозицію в грудні мають можливість почати співпрацю за старими цінами CyberLine, які вже декілька років не змінювались, та бути в числі наших постійних клієнтів, для яких зміни цінової політики проходять планомірно та, в основному, нижче ринку.

🔘Новий курс CyberLine

Як ви вже знаєте, в останні місяці ми активно позиціюємо себе як експерт №1 в маркетингу для сегменту будівельник матеріалів та послуг. Ми давно вже зрозуміли, що недостатньо просто налаштовувати рекламу для отримання результатів. Тільки комплексний підхід дає суттєвий результат для наших клієнтів. Основи маркетингу - це база, а рекламні кампанії - це тільки один з аспектів реалізації маркетингу, якого недостатньо для досягнення максимальних результатів

Дійсно продуктивний та справжній індивідуальний підхід може бути тільки в тому випадку, коли відкидаєш все та фокусуєшся на конкретному, що дає суттєві переваги для клієнта. Це дійсно непростий шлях, який потребує ще більше експертності, компетенцій та більшого поглиблення в сегмент, але на нашу думку, це єдиний шлях бути лідерами в бізнесі послуг і давати максимальну цінність клієнту.

Будемо відверті, не дивлячись на те, що ми працювали не з однією сотнею проектів в різних сферах бізнесу, ми не можемо на сьогодні похвастатись сотнями успішних кейсів конкретно в сегменті будівельних товарів та послуг, але декілька десятків проектів пройшли через наші руки, та деякі кейси ми опублікували.

🔘Для постійних клієнтів

Насамперед, користуючись нагодою, ми хочемо від всього серця подякувати вам за те, що в такі непрості економічні та політичні обставини ви продовжуєте довіряти CyberLine. Можливо ми не так часто кажемо такі слова публічно, але знайте, що не має такого дня, коли б ми не думали про те, як нам дати ще більше цінності для вас, як покращити роботу. За кожний ваш проект в періоди "турбулентності" ми переживаємо як за свій особистий бізнес та щиро радіємо всім успіхам та росту.

Якщо ви наш постійний клієнт з іншого сегменту бізнесу - можете бути спокійними. Всі проекти на цей момент лишаються під нашим сумлінним та якісним контролем, який був на протязі всієї роботи з проектом. Наше позиціювання на будсегмент стосується активного нашого маркетингу для залучення нових клієнтів. Багато клієнтів приходить за рекомендаціями. Якщо проект нам цікавий і ми бачимо потенціал ми з задоволенням допоможемо, поки є на це час.

🔘Щодо цінової політики для поточних клієнтів.

Для деяких проектів цінова політика не змінювалась на протязі 3-4 років. Треба розуміти, що ми займаємось насамперед бізнесом, який не прощає фінансових та економічних похибок та помилок. Cyberline росте разом зі своїми витратами на підтримку та розвиток бізнесу. Багато проектів на сьогодні вийшли за рамки рентабельності для нас, тому підвищення цін - це логічний крок для того, щоб продовжувати нести для ваших проектів цінність з усім старанням та взаємною вигодою.

З 2021 року ми не різко, але планомірно будемо підтягувати вартість послуг для давніх постійних клієнтів до рівня актуальних та будемо розраховувати на ваше розуміння. Якщо ви приймете рішення закінчити з CyberLine співпрацю, майте на увазі, що ми відреагуємо на це з повним розумінням та подальшими рекомендаціями про те, як вибрати собі альтернативного підрядника/фрілансера и т.д. Адже це бізнес насамперед.

З повагою, Сергій Угнівенко - керівник агенції