Facebook / Instagram Ads. Заявки на вебінар по $2

    Канали трафіку: Facebook / Instagram Ads (тільки моб. пристрої)
    Офер: безоплатний вебінар по Google Ads для керівників
    Бюджет рекламної кампанії: $267
    Кількість реєстрацій: 132
    Вартість заявки (CPL): $2.03  

Результат рекламної кампанії

Illustration

Відеокреатив дав найкращий результат. Зібрав найбільшу кількість заявок по найвигіднішій вартості. Банери показали гірший результат у порівнянні з відео.

Відеоролик зробили в останній момент та на "швидку руку" до запуску реклами. Були приємно здивовані його результатом.

Сергій Угнівенко — CEO агентства CyberLine

Додаткова статистика

Стать та вік

Illustration

Плейсменти

Illustration

Графіки показують, що заявок було трохи більше від чоловіків. Також вартість реєстрації була дешевшою. Instagram дав вдвічі більше заявок на відміну від Facebook. Використовували тільки мобільний трафік для показу оголошень.

Динаміка вартості залучення заявки

Illustration

Варто зазначити, що на початку рекламної кампанії вартість заявки була дуже невигідною ($7.35). Відеокреатив довго проходив модерацію. Після його запуску та оптимізації інших оголошень, вартість залучення заявки сильно зменшилась та почала набирати оберти та залучати ще більше замовлень.

І в котрий раз ми зробили висновки, що треба дати рекламній кампанії "розігнатись" та пройти період навчання. Не варто робити висновки по першим дням та зменшувати бюджети. Треба витримати час.

Сергій Угнівенко — CEO агентства CyberLine

Бажаєте так само?