● Географічна прив'язка. Важливо використовувати маршрути, візуальні схеми проїзду і точки на карті Google Maps.● Демонстрація виконаних робіт та реальні відгуки клієнтів. Бажано використовувати посилання на реальні профілі в соц. мережах.● Використання калькуляторів вартості та «quiz опитувань». В будівельній тематиці часто ці інструменти мають в рази вищу конверсію ніж стандартні форми заворотного зв'язку.● Використання візуальної географічної карти охоплення клієнтів та виконаних проектів. Цей інструмент підвищує експертизу та авторитет компанії.● Використовування фотографій «до/після».
● Врахування сезонності. Часто не сезонний час - це період морозів. Сезон починається, зазвичай, весною. Це на стосується повною мірою для оздоблювальних внутрішніх робіт та будівельних матеріалів до них. Цей фактор суттєво впливає на конверсію та продажі.● Довгий цикл прийняття рішення клієнтів. Це, зазвичай, стосується дорогих послуг, таких як будівництво будинків та капітальний ремонт. Варто вистроювати довгу комунікацію з потенційними клієнтами та мультиканальною рекламою «підігрівати» їх. Накопичувати різноманітні рекламні аудиторії, використовувати ремаркетинг і т.д.● Відволікання потенційних клієнтів від пропозицій конкурентів. Варто зазначити, що будівельний сегмент - один із найбільш дорогих та конкурентних сегментів в інтернет-рекламі. В пошуковій рекламі Google Ads десятки конкурентів борються за увагу потенційного клієнта. Важливо підключати декілька рекламних каналів, розширювати маркетингову воронку та привертати більше уваги до себе. Побачивши вашу пропозицію в Facebook, ви в цю мить будете «поза конкуренцією», на відміну від пошукової реклами.● Використання ГЕОзалежних ключових фраз в Google Ads та назв населених пунктів в оголошеннях. Важлива конкурентна перевага для тих, хто має оффлайн магазин/склад. Дайте потенційним клієнтам можливість подивитись товар перед покупкою та не чекати доставку з іншого населеного пункта. Відокремте такі ключові фрази в окремі групи та концентруйте на це увагу за допомогою текстів в оголошеннях.● Інвестування частини бюджету в брендову рекламу та SEO. У крупних гравців ринку більша частина саме брендового трафіку та органічного, що дає змогу знижувати долю рекламних витрат відносно виручки. Така ситуация дозволяє їм «пилососити» ринок, інвестувавши в потенційного клієнта більше ніж інші конкуренти. Це призводить до розігріву рекламних аукціонів та подорожчання реклами для інших гравців. У інших невеликих компаний основне джерело трафіку - це платні рекламні канали, тому їм складніше. Важливо поступово збільшувати долю прямого та брендового трафіка відвідувачі, так як платні канали, з часом, неможливо буде масштабувати без підвищення долі рекламних витрат відносно виручки.● Використання SERM, ORM (робота з репутацією в інтернеті) маркетингу. Часто, перед тим як прийняти рішення, клієнт моніторе відгуки на спеціальних сайтах, в Google Maps та в соц. мережах. Тому треба з ними працювати: 1) Використовуйте Google Alerts. Гугл буде сповіщати про всі нові згадки вашого бренда на різних сайтах. 2) Стимулюйте своїх клієнтів лишати відгуки. 3) Правильно опрацьовуйте негативні відгуки.● Використання прайс-агрегатів у випадку цінової конкурентної переваги. Hotline, E-catalog та ін. Як правило, цей канал трафіку дає хорошу конверсію, якщо ціна не вище ніж у конкурентів.● Використання тематичних будівельних каталогів, майданчиків, дошок оголошень та реклами на будівельних форумах. В будівельному сегменті не варто обмежуватись тільки контекстною та таргетованою рекламою. Часто інші канали в сумі можуть давати більш дешевий трафік та цільову аудиторію.
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас