Як Леонардо Ді Капріо підняв конверсію лендінга в 2 рази

    Канал трафіку: Google Ads
    Товари/послуги: наручні годинники
    Регіон: Україна
    Період: 1 листопада, 2017 — 15 листопада, 2017

По цьому товару була проблема пов'язана з високою конкуренцією, відповідно, низькою маржинальністю. Клієнт збирався закрити цей напрямок, так як коефіцієнта конверсії та маржі не вистачало для окупності реклами, не кажучи вже про відсутність прибутку.
Спочатку конверсія була на рівні 2.5-3%. Сайт виглядав так:

Illustration

Далі, спробували замінити фонову картинку, у верній частині сайту. Клієнт поставив фотографію Леонардо Ді Капріо.Так сайт виглядав з новою фоновою картинкою:

Illustration

У підсумку, ми провели А / В тест двох варіантів і отримали такий результат:

Illustration

Лео зробив свою справу, а ми залишили проект в роботі і він почав приносити прибуток :)
До речі, докладніше про те, який повинен бути сайт і що впливає на конверсію, можна подивитися в статті «основні вимоги до сайту перед запуском реклами».
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook та Telegram і будьте в курсі останніх новин, цікавих фішок на тему веб-маркетингу і контекстної реклами.

Бажаєте так само?