+38 (044) 39-39-881, +38 (061) 22-80-881 пн-пт 9:00-17:00

  • Укр
    • Eng (в розробці)
    • Rus (в розробці)

+38 (044) 39-39-881, +38 (061) 22-80-881 пн-пт 9:00-17:00

  • Укр
    • Eng (в розробці)
    • Rus (в розробці)

Google Ads + Facebook (заявки по 0.60$ зі старту)

Канали трафіку: Google Ads, Facebook
Проект: продаж євроштакета
Регион: Україна
Тестовый период: 25 лютого, 2019 — 13 березня, 2019 (17 днів)
Тестовий бюджет на рекламу:
Google Ads - 6 270 грн
facebook - 115$
Сукупний приблизний бюджет - 10 000 грн
Завдання і гіпотези:
Оптимізувати кількість і вартість залученої заявки (CPL) за рахунок більш ретельної роботи з зацікавленими аудиторіями в Google Ads та "дотиснути" рекламою в Facebook.

Особливості проекту

Клієнт самостійно налаштовував рекламу, відносно, непогано. Були недорогі заявки, але мала їх кількість. Проблема була в масштабуванні проекту. При збільшенні бюджету і ставок ціна за притягнену заявку росла, а їх приріст збільшувався незначно.

Була необхідність збільшити кількість заявок без сильного збільшення ціни за кожну.

Виникла гіпотеза: збільшити кількість трафіку в Google Ads за рахунок розширення різних рекламних каналів (ремаркетинг, GDN), маючи на увазі, що ціна за заявку буде вище, але потім за допомогою Facebook "дотиснути" зацікавлену аудиторію, яка зайшла з Google, тим самим стабілізувати підвищений CPL при більшій кількості заявок.

Погодили тестовий бюджет на пів місяця що залишилися після налаштування рекламних кампаній і аналітики. Запустили трафік.

Рекламна кампанія в Google Ads

campaign-google-ads

Тут все зрозуміло. Ми збільшили СРС, додали GDN кампанії і ремаркетінгові аудиторії. Середня ціна конверсії в межах норми. Кількість ми збільшили в 2-3 рази, спираючись на інформацію від клієнта, з урахуванням його приблизного обліку дзвінків і заявок.

Приклад оголошень:

Illustration
Illustration
Illustration

Як ми бачимо, в першому текстовому оголошенні в заголовку ми використовували модифікатор для гео-підстановки. Система визначає IP користувача і підставляє відповідне місто.

Медійні оголошення ми робили як зі статичної картинкою, так і комбіноване - з відтворенням відео.

Медийные объявления мы делали как со статической картинкой, так и комбинированное - с воспроизведением видео.

З урахуванням наявності конкурентів в пошуку, ми значно постаралися виділити головні переваги і конкретику, чому вигідно купувати саме у нашого клієнта.

Рекламна кампанія в Facebook та Instagram

Illustration

Facebook Ads показав відмінні результати. Заявки по 0,6$ в середньому. І видно, що з рекламних кампаній в Facebook за фактом ще дешевше, ніж в Instagram. CTR зашкалює. CPM дуже низький, на рівні 1-1.2$ за 1000 показів.

Розглянемо детальніше рекламну кампанію Facebook:

Illustration

Ми використовували 2 аудиторії:

аудиторії ремаркетингу. Тих, хто зайшов з пошуку ми наздоганяли рекламою в Facebook
аудиторії lookalike (схожі на тих, хто здійснив конверсію)

Як ми бачимо, lookalike показав себе просто чудово в порівнянні з ремаркетингу, в якому вже за замовчуванням тепла зацікавлена ​​аудиторій з пошуку.
Розглянемо докладніше оголошення в групі lookalike:

Illustration

Тут ми бачимо серйозний перекіс в сторону відеооб'яви. Ціна заявки, як ми бачимо, дуже хороша, в порівнянні з каруселлю. Відключивши в даній групі оголошення-карусель, ми середній CPL зробимо ще нижче.

До речі, в інших групах ремаркетингу Facebook або instagram такого перекосу немає, так як користувачі вже за замовчуванням були зацікавлені. У lookalike групі відео зіграло ключову роль в залученні і прийнятті рішення залишити заявку на виміри.

Розглянемо детальніше рекламну кампанію Instagram:

Illustration

Instagram показав себе гірше, порівняно. Lookalike не так активно себе проявив, як ремаркетинг. Проте, в порівнянні з контекстною рекламою - це дуже хороший результат.

Приклад оголошень:

Illustration

CTR цих постів порівняно зашкалював. На рівні 5-6%. Для Facebook дуже хороший. Коефіцієнт релевантності, відповідно, на всіх оголошеннях 10/10.

Також, на скрині видно, що конверсійність та залученість в відео обґрунтовується соціальною активністю: лайками, і що не менш важливо, репостами.

Підсумки і висновки:

Успішність рекламної кампанії обумовлена ​​зв'язкою Google Ads + Facebook Ads, а також грамотною унікальною торговою пропозицією і зручним сайтом. 50% успішності будь-якого проекту - це якість сайту. Основні вимоги до сайту перед запуском реклами ви можете почитати в цій статті нашого блогу.
Пошуковий трафік виступає "донором" холодної, але цільової аудиторії. За допомогою нього ми наповнюємо аудиторії в Google і Facebook. Далі, в Facebook допрацьовуємо їх ремаркетингом і будуємо на підставі лідів lookalike аудиторії.
Таким чином, ми відволікаємо аудиторію від великої конкуренції в пошуковій мережі та акцентуємо увагу на собі в соц.мережах.
Варто зауважити, що для lookalike аудиторій відеоролик був значно більш приємлемий, ніж карусель з фото. Відключивши карусель, ми ще більше оптимізуємо CPL, перенаправляючи весь бюджет групи на відеооголошення. Зверніть увагу на наш невеликий кейс про те, як картинка в шапці сайту збільшила конверсію в 2 рази.
Не дивлячись на успішність тестового місяця, ми не припиняємо розвивати проект. Плануємо створити більше різних аудиторій за інтересами в Фейсбуці і Гуглі, крім lookalike. А також на більш значному трафіку ретельніше проаналізувати співвідношення плейсментів і демографічних даних аудиторії.
Сподобався кейс? Зверніть увагу на інші наші кейси.
Підписуйтесь на сторінки наших соц.мереж і канал в telegram. Ми багато цікавого там публікуємо!

Бажаєте так само?

Дякуємо за звернення!

Ми зв'яжемось з Вами у найближчий час

Can't send form.

Please try again later.