Google Ads + Quiz. Зниження вартості заявки на 32% (покрівельні матеріали)

    Канали трафіку: Google Реклама (пошукові кампанії)
    Офер: профнастил, металочерепиця і т.д.
    Доп. інструменти: QUIZ платформа для стимулювання лідогенерації
    Вартість заявки (CPL): було 83 грн (landing page) / стало 56 грн (Quiz) (-32%)

Результати реклами з трафіком на Landing Page

Illustration

Основні показники на початку:● Вартість конверсії (cost / conv.) - 83.7 грн● Конверсія (conv. rate) - 1.64%● Вартість кліку (Avg. CPC) 1.37 грн● Охоплення реклами (Search impr. share) - 35.29%

Результати реклами після впровадження Quiz сайту

facebook_call_now_campaigns

Динаміка показників:● Вартість конверсії (cost / conv.) - 56.48 грн (-32%)● Конверсія (conv. rate) - 3.75% (+129%)● Вартість кліку (Avg. CPC) - 2.12 грн (+55%)● Охоплення реклами (Search impr. share) - 58.41% (+66%),
Варто зазначити, що ми навмисно збільшували ціну кліку для зростання охоплення реклами на 66%. І навіть з більшим CPC ми вийшли на дешевшу вартість залучення заявки.

До створення Quiz сайту ми також тестували варіанти більш різноманітних форм зворотного зв'язку на сайті, що, по факту, було імітацією повноцінного Quiz сайту. Ми були здивовані, що такі складні форми мали вищу конверсію ніж прості варіанти з запитом тільки телефону. Тому ми вже мали непогану конверсію до впровадження Quiz.

Василь Пильніков — менеджер проекту

Бажаєте так само?