+38 (044) 39-39-881, +38 (061) 22-80-881 пн-пт 9:00-17:00

  • Укр
    • Eng (в розробці)
    • Rus (в розробці)

+38 (044) 39-39-881, +38 (061) 22-80-881 пн-пт 9:00-17:00

  • Укр
    • Eng (в розробці)
    • Rus (в розробці)

Інтернет-магазин сантехніки. ROMI 194%, прибуток - 46 000 грн

Канал трафіку: Google Ads
Проект: інтернет-магазин сантехніки
Товари/послуги: змішувачі, душові кабінки, унітази, раковини, мийки, інше.
Регіон: Україна
Період: червень 2018 — серпень 2018
Бюджет:
червень - тестовий період с 18 числа: 8 347 грн/міс.
липень - план: 25 000 грн, факт: 24 995 грн/міс.
серпень - план: 31 000 грн, факт: 31 034 грн/міс.
Мета та KPI:
червень - тестовий період. Факт: CPL: 447 грн, транзакцій: 12
липень - CPL: до 300 грн (факт: 340) , транзакцій: min. 50 (факт: 71), ROMI: більш ніж 120% (факт: 134%)
серпень - CPL: до 250 грн (факт: 256), транзакцій: min. 80 лідів (факт: 121), ROMI: факт 194%.
Illustration

Особливості проекту

Спочатку ми не знали приблизну вартість ліда, тому спиралися на бажану цифру клієнта, яка була в межах 5-10% від середнього чека. Перші тести показали, що вартість ліда буде набагато вища. Клієнта це влаштувало.

Далі, ми прийшли до того, що враховувати вартість ліда і спиратися на неї не має особливого сенсу, так як більш ніж 90% всіх угод проходили через транзакції Google Analytics, а значить ми можемо вважати приблизний ROMI з похибкою в 5-10% на користь клієнта . До того ж товар представлений різної цінової категорії, від мас-маркету до елітної сантехніки. Відповідно, допустимі затрати на залучення ліда відрізняються в рази.

Проаналізувавши статистику за липень, ми прийняли рішення розширити бюджети для брендової продукції. Це дало нам в серпні більш відчутний ROMI та прибуток.

Illustration

Ми бачимо на графіку, що шкали доходів і витрат майже зійшлися (різниця шкал в 10 разів). Якщо на початку липня доля рекламних витрат була до 20%, в серпні - близько 10%. При цьому ROMI виріс з 134% до 194% (на 69%).

На цьому графіку ми бачимо, що на зростання продажів вплинув не тільки додатковий бюджет і трафік, але й загальна тенденція підвищення коефіцієнта конверсії:

Illustration

Підсумок

Спочатку ми обрали правильну стратегію, розширюючи бюджет на брендові напрямки. Більшу частину прибутку нам принесли змішувачі. Важливим нюансом було те, що ми переключили фокус оптимізації рекламних кампаній з CPL, на ROMI. Це дало більший обіг і прибуток.
В результаті, за 2,5 місяці роботи з рекламною кампанією, нам вдалося, при інвестиціях в 65 тисяч грн., Заробити клієнту +46 тисяч грн. у вигляді прибутку, з середньою маржою 25% від доходу.
Хочете ще більше кейсів? Зверніть увагу на те, як нам вдалося при невеликому бюджеті вивести інтернет-магазин меблів в рентабельність вже з першого місяця!

Бажаєте так само?

Дякуємо за звернення!

Ми зв'яжемось з Вами у найближчий час

Can't send form.

Please try again later.