Реклама 7 landing page з різними товарами

    Канал трафіку: Google Ads
    Проект: реклама товарів на Landing Page
    Товари/послуги: годинник «Amst, Diesel», клатчі «Baellerry», сумки «Polo», епілятори «YES», вакуумний очищувач шкіри «Spot Cleaner»
    Регіон: Україна
    Період: вересень 2017 — травень 2018
    Мета і KPI: CPL: 60-100 грн (2,3-3,8$) в залежності від маржинальності окремих товарів
Illustration

Особливості проекту

На початку роботи з клієнтом, ми запустили тільки 2 напрямки: годинник «Amst» і клатчі «Baellerry». Тому, на основному скріншоті зі статистикою, по ним найбільше трафіку і конверсій. Товари з мінімальною кількістю конверсій ми запустили нещодавно.
Кожний landing зі своїм товаром був окремим проектом, тому ми створювали різні акаунти під них. Скріншот, що вище, являється МСС акаунтом клієнта.
Важливо відзначити, що ми мали охоплення понад 80% в усіх напрямках. На жаль, в МСС цього стовпця немає, щоб відобразити в основному звіті.

Типи кампаній, які ми використовували

    Пошукові кампанії
    GDN кампанії за ключовими словами
    GDN з використання ремаркетингових аудиторій
    Пошуковий ремаркетинг

Особливості налаштувань кампаній:

    Мінімум 3 оголошення на одну групу для А/В тестів
    Використання модифікаторів цін і лічильника зворотнього звіту для оголошень з дедлайном.
    Проведення кампаній під різні свята: 8 березня, Дні Народження, Новий Рік, інше.
    Кампанії ми ділили за критеріями трафіку: моб, ПК. Також по ГЕО: вся Україна, окремо Київ, і стать: для чоловічої і жіночої аудиторії були окремо свої креативи.

Приклади пошукових оголошень

IllustrationIllustration
IllustrationIllustration

Розуміючи, хто наша цільова аудиторія, в текстах ми постаралися максимально представити як ключові особливості товарів, так і фрази, які викликають емоції та гумор :)

Приклади графічних оголошень в GDN

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Графічні банери ми робили за допомогою конструктора Google Ads, без залучення дизайнера. На наш погляд, вийшли непогано і цілком достатньо для цього проекту!

Підсумок

Ми принесли за кілька місяців нашому клієнту 1460 заявок по 63,84 грн (2,5 $)
Так само зверніть увагу на кейс з А/В тестування шапки landing page на одному з представлених проектів з продажу годинників. Одна картинка підняла конверсію в 2 рази!
Хочете такі ж результати? Звертайтеся прямо зараз!

Бажаєте так само?