Реклама покрівельних матеріалів

    Канали трафіку: Google, Facebook
    Проект: продаж профнастилу, металочерепиці
    Регіон: вся Україна
    Тестовий період: 19 червня, 2020 — 28 липня, 2020
    Тестовий бюджет на рекламу: 360$
    Додатково: створення нового сайту на конструкторі CyberLine Sites

Особливості проекту

Створили новий сайт з урахуванням побажань клієнта, оговорених УТП, маркетингових принципів для покращення конверсії та оптимальної вартості залучення заявок.

Рекламна кампанія в Facebook

facebook_call_now_campaigns

Аудиторії за інтересами та ремаркетинг дали найкращі результати. Looklike на ремаркетинг видався дорожчим по CPL на старті.

Рекламна кампанія в Google Ads

Illustration

Кампанія з металочерепиці, при більш високій вартості кліку, привела більш дешеві конверсії за рахунок високого коефіцієнту конверсії на відміну від профнастилу, але заявок на профнастил було значно більше. Ремаркетингова кампанія зібрала на той момент малу аудиторію для більш інтенсивного показу реклами.

Приклад покрівельних оголошень:

Illustration
Illustration
Illustration
IllustrationIllustration

Висновки

● В тестовий період Facebook видався більш рентабельним в порівнянні з Google Ads, тому рекламний бюджет у другій половині періоду почали розподіляти на користь Facebook та покращувати загальні результати рекламної кампанії.● Звернули увагу на те, що форма на сайті для розрахунку вартості заказу, не дивлячись на відносно велику кількість полів для заповнення, дала значно вищу конверсію, ніш проста форма зворотного зв'язку.● Всі ці тенденції дають підґрунтя для подальшого покращення результатів рекламної кампанії.

Бажаєте так само?