Реклама спілсервіса в Facebook

    Канали трафіку: Facebook
    Проект: послуги спілсервіса (обрізка дерев, викорчовування пнів, тощо)
    Регион: м. Одеса + 40 км радіус
    Тестовый период: 07 листопада, 2019 — 11 грудня, 2019
    Тестовий бюджет на рекламу:Facebook - 325$

Особливості проекту

Клієнт самостійно налаштовував рекламу, але результати його не влаштували. Слабка активність та мало дзвінків. Важливо зазначити, що у клієнта сайт створений на конструкторі Google My Business. На нього немає можливості встановити сторонні скрипти, такі я к Facebook Pixel та Google Analytics.
Рекламні кампанії ми налаштовували з урахуванням особливостей сайту. Тобто, це були оголошення с кліком на кнопку «подзвонити зараз» та переходи на сайт. Аудиторії ремаркетингу ми вимушено створювали тільки на підставі активності користувачів з оголошеннями, а не сайтом.

Рекламна кампанія в Facebook (кнопка «подзвонити зараз»)

facebook_call_now_campaigns

Треба звернути увагу на те, що кліки на кнопку подзвонити відображаються як "кліки на посилання". За статистикою клієнта конверсія таких кліків в реальні дзвінки - приблизно 10%. Тобто, ми привели орієнтовно 60-70 дзвінків за 281$

Рекламна кампанія в Facebook (переходи на сайт)

Illustration

Рекламні кампанії з переходом на сайт показали дуже гарні результати. Ціна кліка на посилання 0,03$, що в рази дешевше (зі слів клієнта) відносно реклами в Google Ads. Тобто, за 42,6$ ми привели 1637 переходів на сайт.

Приклад оголошень:

Illustration
Illustration
Illustration

Висновки

Клієнт отримав результат, зрозумів, що є сенс надалі рекламувати послуги в Facebook. Замовив абонентський супровід рекламних кампаній. В подальшій роботі є декілька гіпотез щодо тестування інших груп оголошень з додатковим таргетінгом на цільову аудиторію та оголошеннями для покращення існуючих результатів.

Бажаєте так само?