UA

  • UK (in progress)

  • RU (в разработке)

  • UK (in progress)

  • RU (в разработке)

UA

  • UK (in progress)

  • RU (в разработке)

  • UK (in progress)

  • RU (в разработке)

Збільшення прибутку в 2 рази: оптимізація «‎ледь живого»‎ Google Shopping

    Канали трафіку: Google Реклама
    Проект: фурнітура, замки до дверей, сейфи і т.д.
    Регіон: вся Україна
    Період: вересень, 2020 — січень, 2021 (включно)
    Бюджет на рекламу: 6300$

Особливості проекту

Клієнт звернувся до нас після чергового фіаско в роботі з відомою авторитетною агенцією. Технічно все було налаштовано на високому рівні, тому довелося вникати глибше та робити висновки на підставі попередньої статистики.
Було виявлено, що більшу частину транзакцій генерувала торгова кампанія Google Shopping. Але вона була неоптимізована належним чином. Доля рекламних витрат, порівняно з доходом, була дуже велика. За 67 тис. грн клієнт отримав дохід лише в 212 тис. грн. Це більш ніж 30%, що недопустимо у порівнянні з середньою маржою на таку групу товарів. По іншим рекламним кампаніям доля рекламних витрат сукупно складала майже 50% від доходу.

Результати роботи рекламних кампаній до нашої оптимізації

Google Shopping до нашої оптимізації

facebook_call_now_campaigns

Існує думка, що достатньо разово створити торгову кампанію Google Shopping і вона буде генерувати продажі завжди. Нажаль, це було правдою 1-2 роки тому, коли Shopping тільки з'явився в Україні і конкуренція була фактично відсутня. Без оптимізації часто можна отримати такий результат ⤴, або гірше.

Інші типи кампаній до нашої оптимізації

IllustrationIllustration

Червоним кольором виділені найбільш «‎‎фейлові» рекламні кампанії по співвідношенню вартості реклами та доходу. Деякі компанії мають дохід навіть менший ніж витрати на рекламу, або зовсім «‎нульовий». Але це вже інша історія.

Необхідно було швидко «‎гасити пожежу‎», тому основну увагу на старті ми приділили саме оптимізації Google Shopping, а згодом взялись і за інші рекламні кампанії.

Василь — менеджер проекту

Як ми оптимізували Google Shopping

Перший швидкий крок

Для клієнта важливо було не призупиняти повністю рекламні кампанії, та не зменшувати навантаження на відділ продажів. Тому перш за все в Smart Shopping ми проаналізували і відключили всі нерентабельні товарні позиції. А їх було немало. Поки ця кампанія почала працювати «‎в плюс» та збирати нову статистику, ми паралельно створювали нові типи кампаній, такі як DSA, GDN, та ін.

Більш глибока оптимізація «‎Шопінгу‎»

Відстеження дзвінківВ першу чергу, враховуючи те, що це будівельний сегмент бізнесу, було багато дзвінків від потенційних клієнтів. Наші «‎попередники‎» в якості конверсії для Google Ads використовували тільки «‎транзакції‎». Ми налаштували відстеження дзвінків, та додали конверсію в Google Ads. Це дало Smart Shopping кампаніям ще більше інформації для оптимізації та залучення потенційних покупців.
Сегментація за ціноюЧасто в торгових кампаніях рекламний бюджет витрачають випадкові товари з низькою ціною, які регулярно блокують покази для більш маржинальних аналогів. Це призводить до регулярних продажів, але і до недоотриманого прибутку, або зовсім його відсутності. Тому ми розділили кампанії за ціновим критерієм, що дало нам змогу встановити для кожного цінового сегменту свою рентабельну вартість кліку та продавати більше товарів із кожного окремого сегменту:

Illustration


Більш детальна сегментація кампанії з середньою ціновою категорієюКлієнт повідомив, що цікавіше за все йому продавати саме mid-price. Ми розділили кампанію на більш вузькі критерії:● Найрентабільніші товари● Товари, по яким зовсім не було показів● Всі іншіОсь що вийшло:

Illustration

На протязі всього періоду оптимізації Google Shopping в кожній групі товарів ми виявляли та відключали неефективні товари, які тягнули на себе рекламний бюджет і не продавались.

Підсумок. Яких результатів ми досягли?

В результаті, нам вдалося майже в 2 рази збільшити дохід, при тому, що коштів на рекламу було виділено на 15% менше.Ключову роль зіграла навіть не більша кількість транзакцій та коефіцієнт, а збільшення середнього чеку за рахунок більш детальної оптимізації рентабельності кожної товарної позиції.Середній чек був 551 грн, став — 842 грн

Illustration

Бажаєте так само?

Дякуємо за звернення!

Ми зв'яжемось з Вами у найближчий час

Can't send form.

Please try again later.