Воронка релевантності - основа пошукових рекламних кампаній

Вирішили схематично відобразити «принцип релевантності» в пошуковій рекламі для наших стажерів. Також буде корисно тим, хто самостійно оптимізує рекламні кампанії. Назвали ми його «воронкою релевантності», так як є взаємозалежність кількох кроків до кінцевої мети від пошукового запиту і до вчинення цільової дії на сайті.

Суть релевантності в пошукових кампаніях

Релевантність між очікуванням потенційного покупця того що він побачить в оголошенні і потім на посадкової сторінці - це базовий принцип пошукових кампаній, і не тільки пошукових, а в якійсь мірі, будь-якої веб-реклами, яка спрямована на задоволення попиту.
Медійна реклама в інтернеті або на TV часто переслідують мету створення попиту, збільшення впізнаваності бренду, тому там працюють інші принципи. І нюанси релевантності часто можуть бути на другому місці, за винятком медійних кампаній, які працюють за технологіями ремаркетингу.
Проблема в тому, що на попит, сформований в пошукових системах, як привило, існує дуже багато конкурентів. Вони хочуть отримати "гарячих" клієнтів, які вже збираються купити їх товари та послуги і активно їх шукають в інтернеті. Йде боротьба за увагу. І виграє той, хто показує найбільш релевантну рекламу і створює максимально зручну можливість для зворотного зв'язку або замовлення через сайт, при інших рівних умовах і ціновій політиці.
Якщо очікування користувача не задовольняються, він покидає сайт і дивиться пропозиції конкурентів. Іноді повертається, але часто може і не згадати про вашу пропозицію.

Воронка релевантності в пошуковій кампанії

Illustration

Ми бачимо, що на кожному кроці існують свої нюанси, яких треба дотримуватись, щоб увесь шлях від пошукового запиту до цільової дії на сайті був максимально релевантний і комфортний для користувача.
Як тільки в ланцюжку опиняється "слабка ланка" - це створює привід для випадання з воронки і звертання до конкурентів.

Основні помилки у воронці релевантності

    Невідповідність оголошення відносно пошукового запиту.Наприклад, коли користувач шукає смартфон певної марки, йому показують оголошення, суть якого оповістити, що у продавця є широкий спектр різних смартфонів на будь-який смак і цінову категорію. Виграє те оголошення, що має мету оповістити користувача про ту модель, яку він шукає. Одна з причин цієї помилки - це недостатньо пропрацьоване розділення ключових фраз на групи оголошень.
    Невідповідність оголошення відносно посадочній сторінці.Наприклад, на запит користувача про конкретну модель, ми показали йому потрібне релевантне оголошення, але при переході за посиланням, відвідувач потрапляє на головну сторінку інтернет-магазину. У більшості випадків він просто закриє вкладку з сайтом і йде до конкурентів. Навіщо йому витрачати час і намагатися шукати потрібні йому категорії, вникати в структуру вашого сайту, якщо користувач може відкрити ще 1-2 оголошення конкурентів і потрапити на потрібну сторінку, що буде релевантною відносно оголошення і його потребам?

Це базова інформація, фундамент, від якого залежить більш ніж 50% успішності рекламної кампанії.
Варто зазначити, що жодна воронка релевантності не працюватиме, якщо посадочна сторінка дуже погано зроблена або щось на ній не працює. Про те, який має бути сайт перед запуском реклами, раджу почитати цю статтю. Окрім того, ви можете ознайомиться з наочним кейсом про те, як можна змінивши одну картинку на сайті, підвищити коефіцієнт конверсії майже в 2 рази.
Якщо є будь-які питання, пишіть в коментарі під статтею, підписуйтеся на сторінку Facebook та Telegram і отримуйте якісний актуальний контент!

Маєте запитання?