Ремонт і продаж запчастин для С/Х техніки

    ГЕО: Україна
    Трафік: Google Ads, Яндекс Дірект. Пошукова мережа і статичний ремаркетинг (ретаргетинг)
    Мета: якомога більше ЛІДів (дзвінків, заявок)
    Період: 20.11.16-09.12.16
    Облік ЛІДів: тільки заявки через сайт. Клієнт відмовився підключати calltracking. За нашою статистикою, понад 60% - це дзвінки, які не були в звіті. Реальна вартість Ліда, приблизно 30-50 грн.
Illustration

На графіку видно, що на момент запуску реклами, вартість конверсії практично в 2 рази була вище по відношенню до сьогоднішньої (на момент написання кейса) ситуації, а кількість - в 2 рази менша.
З середини робочого тижня, кількість конверсій стрімко зростало вгору, а витрати на конверсію практично пропорційно падали. За графіком ми бачимо цю тенденцію.

Особливу увагу приділимо Ретаргетінгу в Директі

Illustration

Коефіцієнт конверсії практично в 2 рази нижче середньої, а вартість конверсії майже в 3 рази. Ремаркетинг в Google Ads неактивний, так як списки працюють після накопичення більшої кількості відвідувачів.

Що в підсумку?

Важливий акцент на тому, що за час роботи реклами була зроблена тільки основна первинна оптимізація кампанії. Особливу увагу приділяли ставками, контроль трафіку, додавання мінус-слів. Основне завдання на початку було - здешевити тестовий трафік і покращити його якість на рівні пошукових запитів.
Наступний етап - це більш вузька сегментація трафіку і виявлення слабких місць. Дана оптимізація дозволить поліпшити основні показники кампанії.
На даний момент готується до запуску Динамічний ремаркетинг в Google Ads та Офферний Ретаргетінг в Директі на основі Смарт-банерів. Зазвичай подібні інструменти збільшують % конверсії і кількість трафіку. Будемо спостерігати.
Є питання? Звертайтеся та пишіть коментарі! Підписуйтесь на наш канал Telegram та у Facebook!

Бажаєте так само?