Для клієнта важливо було не призупиняти повністю рекламні кампанії, та не зменшувати навантаження на відділ продажів. Тому перш за все в Smart Shopping ми проаналізували і відключили всі нерентабельні товарні позиції. А їх було немало. Поки ця кампанія почала працювати «в плюс» та збирати нову статистику, ми паралельно створювали нові типи кампаній, такі як DSA, GDN, та ін.
Відстеження дзвінківВ першу чергу, враховуючи те, що це будівельний сегмент бізнесу, було багато дзвінків від потенційних клієнтів. Наші «попередники» в якості конверсії для Google Ads використовували тільки «транзакції». Ми налаштували відстеження дзвінків, та додали конверсію в Google Ads. Це дало Smart Shopping кампаніям ще більше інформації для оптимізації та залучення потенційних покупців.
Сегментація за ціноюЧасто в торгових кампаніях рекламний бюджет витрачають випадкові товари з низькою ціною, які регулярно блокують покази для більш маржинальних аналогів. Це призводить до регулярних продажів, але і до недоотриманого прибутку, або зовсім його відсутності. Тому ми розділили кампанії за ціновим критерієм, що дало нам змогу встановити для кожного цінового сегменту свою рентабельну вартість кліку та продавати більше товарів із кожного окремого сегменту:
Більш детальна сегментація кампанії з середньою ціновою категорієюКлієнт повідомив, що цікавіше за все йому продавати саме mid-price. Ми розділили кампанію на більш вузькі критерії:● Найрентабільніші товари● Товари, по яким зовсім не було показів● Всі іншіОсь що вийшло:
На протязі всього періоду оптимізації Google Shopping в кожній групі товарів ми виявляли та відключали неефективні товари, які тягнули на себе рекламний бюджет і не продавались.
В результаті, нам вдалося майже в 2 рази збільшити дохід, при тому, що коштів на рекламу було виділено на 15% менше.Ключову роль зіграла навіть не більша кількість транзакцій та коефіцієнт, а збільшення середнього чеку за рахунок більш детальної оптимізації рентабельності кожної товарної позиції.Середній чек був 551 грн, став — 842 грн
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас