Google Ads + Quiz. Зниження вартості заявки в 3 рази (бухгалтерський супровід)

    Канали трафіку: Google Реклама (пошукові кампанії)
    Офер: бухгалтерський супровід
    Доп. інструменти: QUIZ платформа для стимулювання лідогенерації
    Вартість заявки (CPL): було 568 - 880 грн (landing page) / стало 245 - 285 грн (Quiz)

Результат рекламих кампаній

Illustration

Показники на початку рекламної кампанії:● Вартість конверсії реклами на сайт (cost / conv.): 568 - 880 грн● Звернення: 32● Конверсія (conv. rate): 0.74 - 2.36%● Вартість кліку (Avg. CPC): 6.5 - 22.7 грн
Показники після впровадження Quiz:● Вартість конверсії реклами на сайт (cost / conv.): 242 - 285 грн● Звернення: 80● Конверсія (conv. rate): 11.9 - 15%● Вартість кліку (Avg. CPC): 33.8 - 36.1 грн

Внаслідок високої конверсії Quiz, ми змогли дозволити собі підняти вартість кліку в декілька разів, що привело до суттєвого збільшення долі рекламних показів та рентабельних звернень.

Василь Пильніков — менеджер проекту

Бажаєте так само?