Google Ads + Quiz. Зниження вартості заявки в 3 рази (доставка сетів з повітряних кульок)

    Канали трафіку: Google Реклама (пошукові кампанії)
    Тема: доставка кульок по Києву
    Додаткові інструменти: QUIZ платформа для стимулювання генерації заявок
    Вартість заявки (CPL): було 625 грн (landing page) / стало 226 грн (Quiz)

Результат рекламих кампаній

Illustration

Показники основного сайту:● Вартість залучення заявки (cost / conv.): 625 грн● Конверсія (conv. rate): 3.44%● Кількість звернень (conversions): 145

Illustration

Показники після впровадження Quiz:● Вартість залучення заявки (cost / conv.): 226 грн● Конверсія (conv. rate): 10.5%● Кількість звернень (conversions): 423

Варто зазначити, зі слів клієнта, що заявки були більш "холодні", не дивлячись на значне їх збільшення у 3 рази, в порівнянні з основним сайтом. Ніша дуже конкурентна, тому налагоджена робота відділу продажів є невідмінною частиною загального успіху рекламної кампанії.

Сергій Угнівенко — CEO CyberLine

Бажаєте так само?