Зниження вартості заявки в 10 разів за допомогою QUIZ маркетингу

    Канали трафіку: Google Реклама (пошукові кампанії)
    Проект: мансардні драбини, рекуператори, водостоки, компостери і т.д.
    Регіон: вся Україна
    Доп. інструменти: QUIZ платформа для стимулювання лідогенерації
    Вартість заявки (CPL): драбини (було 739 грн / стало 72 грн), рекуператори (було 941 грн / стало 86 грн)

Особливості проекту

Клієнт звернувся до нас з проханням оптимізувати пошукові рекламні кампанії з конкретними напрямками товарів будівельного сегменту. Особливо важливо було оптимізувати 2 найцікавіших для клієнта напрямки: «‎Рекуператори‎» та «‎Мансардні драбини‎».Клієнта не задовольняли попередні результати роботи.
Важливий момент: торгова рекламна кампанія Google Shopping була для нас по факту конкурентом, тому що клієнт поставив задачу оптимізувати саме пошукові кампанії! Це значно ускладнювало задачу.

Результати роботи рекламних кампаній до нашої оптимізації

Результат роботи іншої агенції

facebook_call_now_campaigns

Важливо зазначити, що це результати роботи іншої рекламної агенції. Раніше клієнт самостійно працював з рекламою і результати у той період були кращі. Буває і таке!

Самостійна работа клієнта

IllustrationIllustration

Робота «‎попередників‎» призвела до таких результатів:● Ціна залученої заявки (рекуператори): було 572 грн, стало 941 грн● Ціна залученої заявки (драбини): було 552 грн, стало 730 грн

Складність була в тому, щоб клієнт знову повірив в іншу агенцію та почав інвестувати гроші в рекламу та нові ідеї!

Василь — менеджер проекту

Наша робота

Перший крок — спроба оптимізувати пошукові кампанії

IllustrationIllustration

Як ми бачимо, результати стали кращі, але незадовільні. По драбинам більш-менш вдало, а рекуператори — поза зоною рентабельності. Більш сумлінна оптимізація рекламних кампаній та деякі поради клієнту щодо UX-design сайту зробили свою справу, але цього було недостатньо і треба було рухатися далі.

Після тривалих обговорень з клієнтом та декількох мозкових штурмів всередині нашої команди, ми прийшли до висновку, що часто потенційні покупці, які звертаються саме через пошукові кампанії не зовсім розуміють що саме їм потрібно та потребують додаткової консультації.
Було прийнято рішення тестувати Quiz маркетинг та залучати потенційних клієнтів відповісти на декілька питань для підбору більш релевантних варіантів товару. Отримати безкоштовну попередню консультацію.

Василь — менеджер проекту

Елементи Quiz для приклада

IllustrationIllustration

Підсумок. Яких результатів ми досягли?

Приблизно в 10 разів ми знизили вартість залученої заявки (CPL) за рахунок QUIZ маркетингу і змогли знайти особливий підхід до пошукових кампаній, та виступити альтернативою по відношенню до Google Shopping, який на себе брав увесь «‎гарячий‎» трафік відвідувачів, готових зробити швидке замовлення певного товару. В результаті пошукові кампанії розкрили свій потенціал на повну, не знижуючи показники інших типів кампаній та не за їх рахунок (що є досить важливим).

IllustrationIllustration

Бажаєте так само?