Як ми бачимо, результати стали кращі, але незадовільні. По драбинам більш-менш вдало, а рекуператори — поза зоною рентабельності. Більш сумлінна оптимізація рекламних кампаній та деякі поради клієнту щодо UX-design сайту зробили свою справу, але цього було недостатньо і треба було рухатися далі.
Після тривалих обговорень з клієнтом та декількох мозкових штурмів всередині нашої команди, ми прийшли до висновку, що часто потенційні покупці, які звертаються саме через пошукові кампанії не зовсім розуміють що саме їм потрібно та потребують додаткової консультації.
Було прийнято рішення тестувати Quiz маркетинг та залучати потенційних клієнтів відповісти на декілька питань для підбору більш релевантних варіантів товару. Отримати безкоштовну попередню консультацію.
Василь — менеджер проекту
Приблизно в 10 разів ми знизили вартість залученої заявки (CPL) за рахунок QUIZ маркетингу і змогли знайти особливий підхід до пошукових кампаній, та виступити альтернативою по відношенню до Google Shopping, який на себе брав увесь «гарячий» трафік відвідувачів, готових зробити швидке замовлення певного товару. В результаті пошукові кампанії розкрили свій потенціал на повну, не знижуючи показники інших типів кампаній та не за їх рахунок (що є досить важливим).
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас
Ресурси
Інформація
ЗМІ про нас